sobota, 15 lutego 2014

Radośnie

Kochani! Ten wpis miał powstać na dzień Walentynek, ale z przyczyn braku czasu i mojego nieogarnięcia powstanie dopiero teraz. Nic straconego! Dziś dla mnie wielki dzień, ale to drugorzędna sprawa. Jak Wam minęły Walentynki? W towarzystwie drugiej połówki, przyjaciół czy może w samotności? Ja wczorajszy dzień, a raczej wieczór mogę uznać jak najbardziej za udany. Wraz z moim skarbem spędziłam go na premierze filmu "Miłość bez końca", co prawda nie zajęliśmy najlepszych miejsc, mimo wczesnej rezerwacji, ale nie narzekam. Film sam od siebie, godny uwagi. Wcześniej jeszcze zdążyłam cykąć kilka zdjęć outfitu, a że Walentynki kojarzą się z czerwienią, postanowiłam założyć taki właśnie sweterek. Co Wy na to? 














10 komentarzy:

  1. Ja spedzialm Walentynki samotnie, poniewaz nie mialam z kim. Dzisiaj dla mnie byl poprostu normalny piatek. Zazdroszcze wypadu do kina. :) Tak, pasuje ten czerwony sweterek, klimat walentynkkowy haha :D
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/ <-- zapraszam do mnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jesteś! :)
    Moje Valentine's Day spędziłam z bohaterami książki "Pamiętnik Stefano" i z aktorami z Supernatural <3 How sweet.
    http://s-petrovaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu na wszystkich zdjęciach masz takie dziwne miny? Strasznie groteskowo to wygląda. Do tych leginsow i Twoich bioder,sweter jest zdecydowanie za krótki. Filmy godny uwagi boooo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, jesteś śliczna, a miny przypominają mi zdjęcia modelek. Co do bioder, to jakbym takie miała, to w ogóle nie nosiłabym swetra, żeby je wszystkim pokazać :*

      Usuń
    2. Chętnie z Tobą zamienię słowo, jeśli się podpiszesz w innym przypadku nie mamy o czym rozmawiać ;)

      Usuń
  4. fajnie przelamana czern

    ps jestes bardzo fotogeniczna nie myslalas o fotomodelingu?:))

    jesli masz ochote zapraszam do siebie KONKURS do wygrania ciuchy i inne ...;] http://nattalja.blogspot.com/2014/02/sammydress-wygraj-20-na-zakupy-w-sklepie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. sam w sobie jakoś specjalnie tajemniczy (chyba) nie jestem ;P być może fotografie wpływają na tę myśl (: dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne chodaki, 4/10

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę tu zadatki na fotomodelkę :)

    OdpowiedzUsuń